söndag 11 april 2010

Lokal

När jag bokade kyrkan blev jag även erbjuden att boka församlingslokal i närheten men avböjde just då. Det fanns två st att välja mellan och den ena gick bort direkt eftersom att det var för litet och alldeles för mkt regler. Den andra visste jag att jag skulle besöka snart så jag sa att jag ville kolla på det först.

Idag har vi varit där på dop och det såg ut så här:


Helt ok, men alldeles för mycket regler även där. Man får inte dansa (?) och man får bara dricka alkohol till maten. Ska man då välja en annan lokal eller brukar folk skita i reglerna och köra på ändå?

2 kommentarer:

  1. Dom flästa församlingsen tillåter ej att man dricker alkohol så ja skulle rekomendera att kolla efter något annat!

    SvaraRadera
  2. Trist att inte kunna dansa. Ni måste jue varjefall dansa bröllopsvalsen :)
    Är inne och läser ibland och tycker det är super skoj med ert bröllop :)
    Grattis.
    Kram Bison

    SvaraRadera