onsdag 6 oktober 2010

Bröllopstidningar

Jag har tidigare skrivit om att jag håller på med ett bröllopsalbum á la scrapbooking. Albumet ligger lite på is just nu eftersom jag inte har tid att sitta med det. Jag har däremot klippt ut alla mina favoriter ur alla bröllopstidningar jag köpt och samlat dem till den dagen då jag faktiskt har tid. Så för mig kändes de förbrukade och därför har jag nu gett bort dem. Det var ändå trots allt ca 20-25st.

Maria nappade på mitt erbjudande på Facebook, och det verkar som att hon blev riktigt nöjd. Sen att jag äntligen fick "träffa" deras söta lilla flicka (hon sov) var en riktigt trevlig bonus. Man blir ju bra sugen alltså. :-) Men icke.

1 kommentar:

  1. Jajjemen, blev superglad! Känner mig fortfarande som ett barn på julafton när jag ser högen som ligger och väntar på mig :) Har bara läst 5st än så länge så har måååånga kvar! Tack igen tjejen.
    Du får så gärna träffa vår tröttfis igen...
    Kram

    SvaraRadera