torsdag 4 mars 2010

Andras bröllop

Det fjärde och senaste bröllopet jag var på var min storasysters. De gifte sig 080809 i Växjö. Mer om det senare.
Nu... Möhippan!
Dagen gick så otroligt fort så jag minns genom att se bilderna, men ska försöka få ihop det här rätt.

Jag överraskade (tror jag?) henne på morgonen hemma och bestämde vad hon skulle ha på sig. Hade sett henne i en fin överdel lite tidigare under sommaren som jag tyckte var toppen. Medan hon gjorde i ordning sig läste jag Corren.


När hon var klar tog jag med henne till Friskvårdspoolen där hon fick massage av Emmelie.

Därefter fick hon hår och smink fixat av Ferial som driver Creative Hair.


Och voila!


Mamma gjorde picknick som vi njöt av på scenen i Trädgårdsföreningen.


Syster


Jag blev lite seg efter maten. Och kallt var det!


Hon fick en egen "photosession" på mammas jobb. På slutet tog vi lite bilder på oss alla huller om buller.


Vi mellanlandade hos syster en sväng också då de bor mitt bland alla ställen vi besökte.

Sedan hade vi bokat bord på Riva. Jag och systers vän, Emilie.


Syster fotar oss andra på Riva


Jag var tärna så jag ansvarade för möhippan. Jag tyckte det blev lyckat och det hoppas jag att alla andra tyckte också (?).
Ser fram emot min egen nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar