tisdag 13 april 2010

Bröllopsskor! Jag har dem!

Idag kom mina bröllopsskor!
Jag shoppade lite på H&M för ett bra tag sen men det var en vara som skulle dröja så jag valde att få allt som idag. Jag hade bl.a. beställt ett par vita ballerinaskor. Tänkte att jag både behövde ett par till vardags men även till bröllopet och när jag fick hem dem idag så kände jag direkt att de här ska sparas och användas på bröllopet!
Billiga (129kr), sköna (i mjukt läder) och i perfekt ivory-färg!



För er som inte hängt med så älskar jag ju höga klackar men R är bara 2cm längre än mig. Till vardags har jag inga problem med klackar och att då vara längre än honom, men jag vill inte vara det på bröllopet.
Vill inte se ut som en jätte.

2 kommentarer:

  1. Jättesöta skor! Själv måste jag börja öva i de höga klackarna som jag har köpt. Har ju gått i promenadvänliga skor det senaste 1,5 åren, först gravid och nu mammaledig :-)
    Men jag gillar mina bröllopsklackar
    //Camilla

    SvaraRadera
  2. hej hej!! shit vad sjukt :) jag surfade runt på skor till mitt bröllop och hittade dessa (super fina) men finns ej kvar :( Nu när jag läser denna blogg så ser jag att du och jag ska gifa oss samma dag :) vad är oddsen på de??
    min blogg är www.metrobloggen.se/mh men har ej skrivit där på länge :( får nog uppdatera nu
    //Malou

    SvaraRadera