tisdag 10 augusti 2010

En kort sammanfattning

Jag lovade en liten sammafattning om hur långt vi kommit än så länge.

Vi har bokat kyrka, Slaka Kyrka.


Vi har bokat lokalen, Kaga Bygdegård.


Vi har bestämt tema, cerise.


Jag har köpt mina bröllopsskor, 129kr på H&M.


R har köpt sina bröllopsskor, Tiger-skor från Vingåker.


R har köpt sin bröllopskostym. En Oscar Jacobson från Eric's.


Jag har köpt massor tidningar och börjat med ett inspirerande scrapbook-album.


Jag har bestämt vilken typ av bukett jag vill ha.


Jag har bestämt vilken typ av frisyr jag vill ha.


Jag har bestämt vilka mina två tärnor ska vara, Ferial och Helena.
Vi har bestämt blomsterflickor, Modena och Aprilia.
Vi har bestämt toastmaster, min storasyster. Ev någon mer.
Vi har köpt lite fyll i-album.
Vi har gjort en preliminär gästlista och bestämt antal gäster.
Vi har bestämt att vi ska ha buffé.
Jag har köpt klistermärken till inbjudningskorten.
Jag har hittat en ring jag skulle kunna tänka mig.
Jag har bestämt vilken klänning jag vill ha. Men den tänker jag inte visa. =)

Det är vad jag kan komma ihåg just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar