onsdag 9 februari 2011

Tandblekning

Jag har tidigare nämnt att jag skulle vilja bleka tänderna, och nu har jag äntligen gjort det!
Jag har använt mig av BrilliantSmile och gick till Anni som håller till på Djurgårdsgatan 18 i Linköping. Det bästa av allt? Kampanjpriset på 1,600kr (ord.pris 4995kr)!!

Det gick på ca 1-1½timmar och var helt smärtfritt. Höll nästan på att somna i stolen till och med... Det fanns visst 7 olika nyanser och jag blekte mina 5 nyanser. Skulle jag ha blekt 7 nyanser så skulle jag ha sett ut som Andreas i Idol-juryn tydligen.


Men det gör jag definitivt inte. Det ser helt naturligt ut och R märkte inte ens någon skillnad. Men det gör jag, och det är huvudsaken.

2 kommentarer:

  1. Vad kul att det blev så bra! schyyst bild på Andreas också ;)

    Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag rekommenderar inte att man bleker hemma.

    SvaraRadera