fredag 27 maj 2011

Underkläder

Jag vet inte hur ni tänker kring det här med fina underkläder till bröllopsnatten, men så här tänker jag...

Under min klänning vill jag ha sköna underkläder som man slipper justera. Mina absoluta favorittrosor är då Hanky Panky. De finns i alla tänkbara färger och passar alla.

Bh är kanske lite svårare. Min klänning har en så kallad hjärtformad urringning så under den klänningen kan man inte ha vilken bh som helst. Men nu hittade jag denna:

Den skulle kunna passa jättebra och dessutom är den av märket Wonderbra som är kända för just sköna underkläder och som verkligen smickrar varje kvinnas kropp. Den finns även i svart.



Det var den svarta jag egentligen fastnade för men jag kommer inte kunna ha den under klänningen. Däremot kan man ju ha den till smekmånaden... :-)

Jag kommer satsa på snygga men främst funktionella underkläder till just bröllopet, och på bröllopsnatten lär man vara så trött så då blir det vad det blir. Jag tror det är bättre att man satsar på snygga underkläder till smekmånaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar