tisdag 18 maj 2010

Royalist

Jag är verkligen en royalist. Jag älskar allt som har med kungahuset att göra och har alltid gjort. När jag var liten och läste styvpappas mammas "Svensk Damtidning" så drömde jag mig alltid bort och önskade att jag också var prinsessa. Idag vet jag bättre och inser vilket enormt ansvar det måste vara.

Som ni då kanske förstår så är jag riktigt förtjust i serien "Familjen Bernadotte" som går på Tv4 på torsdagar kl 20,00. Jag har inte missat ett avsnitt! Vad jag däremot missade var intervjun med Victoria och Daniel. MEn den har jag nu sett på Tv4's webb-tv.

Vilken intervju! Så kul att se dem under sekundrarna innan de börjar. De är så fina tillsammans och jag ser SÅ fram emot den dagen Victoria stoltserar med en gravidmage.

Min favorit av desginer-förslagen till Victoria bröllopsklänning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar