torsdag 15 september 2011

Brudklänning 38/40 säljes!

Nu ligger den första brudklänningen jag köpte (och aldrig använde) ute på nätet. Dock fick vi inte till några bra vinklar.

http://www.blocket.se/vi/35367023.htm?ca=14







Pronovias Olmo brudklänning strl 38/40

"I slutet av förra året köpte jag denna riktigt fina original Pronovias-klänning i butik. Jag hittade till slut en annan klänning som var mer "jag", så därför har denna fina klänning aldrig använts.
Den har sedan dess hängt i ett mörkt rum i en så kallad "klädgarderob".

Klänningen är endast provad i butik. Den har en geniun känsla och är riktigt rejäl i tyg, sömmar och dragkedja. Det märks att det är kvalitet.

Passar en 38/40. Jag är 1,76cm och den är ca 5cm för lång för mig (utan skor), men enligt sömmerska ska det vara lätt att lägga upp. Alla lappar sitter kvar.

Ord. pris 8900kr.
4 000:-"

1 kommentar: