onsdag 24 februari 2010

3 tillfällen, samma klänning.

När jag skulle dansa bal i skolan för första gången köpte jag mitt livs första balklänning. Några bilder från det tillfället har jag dock inte. Det var innan var och varannan människa hade digitalkamera.

Andra gången var två år senare då jag gick sista året. Klänningen återanvändes men fick läggas ut lite.







Sedan skulle min storasyster gifta sig. Jag skulle vara tärna och ville då ha en ny fräsch klänning men syrran (mamma?) bestämde att jag skulle ha balklänningen igen. Och det blev ju faktiskt bra till slut.



3 kommentarer:

  1. borde du inte döpa bloggen till VÅR bröllopsblogg:)

    SvaraRadera
  2. Tycker klänningen är riktigt riktigt fin:) Bra att kunna återanvända! ser fram mot att se vad det blir för klänning på bröllopet! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Vilken fin klänning! Och vad kul att se hur du såg ut som blondin :)

    SvaraRadera