söndag 17 april 2011

Självaste frieriet på BILD!

Hilary Duff & Mike Comrie

3 kommentarer:

  1. Sv: Aha! Jag har letat efter de papper jag fick av konsulenten och Emma hette hon!

    SvaraRadera
  2. SV ang planering: Jo jag vill också boka upp så snart som möjligt, funderar eventuellt på Kalmar slottskyrka och den måste vi nog boka typ NU om vi ska ha en chans på de datumet vi är ute efter.

    50-60.000 är ju absolut super, vi har hittat en lokal nu som kostar 9000:- att hyra men då fixar man egen catering + dricka vilket gör det otrooligt mer ekonomiskt så jag hoppas på det. Ska börja boka möten med eventuella platsen nu i veckan och åka runt och kolla :)

    SvaraRadera
  3. Snacka om att jag är glad över att ha hittat DIN blogg. Jag ska gifta mig nästa sommar i Linköping och vart ska vi ha festen? KAGA!!! Jag ska följa dig slaviskt och ser fram emot att följa er resa mot altaret och sen ta till mig av alla dina fina råd och tips.

    SvaraRadera