torsdag 21 april 2011

William & Kate London

Vet ni vad?!?!?!

Jag läste en artikel om Prins William och Kate nyss där det stod något i stil med (fast på engelska) "när de nästa fredag gifter sig". Vad fan, tänkte jag. Då är ju JAG i London! Var tvungen att direkt ringa F, min resekamrat och tärna. Att jag inte tänkt på det där datumet innan. SÅ häftigt att få uppleva detta bröllop på plats, de lär ju ha storbildsskärmar överallt. COOLT!!

Snygga Kate på shoppingtur i London.


Kates brudklänning om Chanel, Gucci och Valentino får bestämma.

1 kommentar:

  1. Oh va roligt!! Dom lär väl vara lika crazy som stockholm var i somras och då var det ju saker och happenings överallt. Vi råkade boka in en weekend i stockholm då utan att vi tänkte på datumen, blev lite jobbigt eftersom vi körde bil och ALLT var avspärrat..haha!

    Hoppas ni får trevligt, jag ÄLSKAR London!! Ska du kolla på några bröllopssaker?

    SvaraRadera