onsdag 27 april 2011

Skvaller

I ett inlägg nedan skrev jag om Eddie Cibrian och LeAnn Rimes, och att de nu har gift sig.
En av mina läsare har uppmärksammat ytterligare en sak.

"De har verkligen varit ett hett ämne i pressen. Jag såg filmen häromdagen, den som de träffades i. Tänkte inte på det innan men insåg det under filmens gång. Det verkar vara press som säger att LeAnn kopierat Eddies förra bröllop med klänning, plats mm. http://perezhilton.com/category/leann-rimes/."
Av Sofie på "Eddie & LeAnn" kl. 09:56


Efter att ha läst artiklarna så lät det till en början töntigt:
"According to the magazine, both weddings took place in spring near a beach, and Rimes and Glanville (exfrun) both donned gowns designed by Reem Acra."
Bara för att båda bröllopen var nära stranden och de båda hade samma designer till klänningen så behöver inte det betyda att LeAnn härmar Eddies förra fru.
Men läser man vidare är det lite skrattretande faktiskt:
"Late last year, Rimes also mimicked her man's first wife in yet another way. For her breast enhancement surgery, the singer turned to the same plastic surgeon Glanville used and even got the same cup size! The former and current Mrs. Cibrians also both drive white Range Rovers."

People som brukar få rättigheterna till de flesta kändisars bröllop och bebisbilder har nu släppt den första bilden från deras bröllop.



Jag tror exet är lite svartis bara...

1 kommentar:

  1. Sv: Hej, ah jo de lät ju vara kaos. Men alltid trevligt att strosa runt :)
    Tärnklänningar är då inget lätt projekt, men jag har hittat en bild på hur jag vill dom ska se ut..jippie :)
    Trevlig resa!

    SvaraRadera