söndag 31 juli 2011

Bröllopsplanering

I veckan var jag och lämnade in hindersprövningen och vigselintyget till prästen och förra veckan var vi och hämtade all dricka.

Idag var vi hos vår toastmadame (min storasyster) och gick igenom det sista. Ska bli intressant att se hur hon satt ihop festhäftet. Det har varit hennes uppgift och vi har bidragit med det material som hon bett om. Så det ska bli kul som sagt.
Vi fick även med oss en överraskning hem. Jag ska visa er den sen, ska bara släta ut den och rama in den. :-)

Vi hann även förbi Rs ena marskalk på väg hem. Gick igenom lite detaljer med honom, som han sedan får gå igenom med den andra marskalken eftersom denne är upptagen när vi har tid.

När vi ikväll kom hem fixade jag lite detaljer medan R klippte gräset. Bl.a. klippte och klistrade jag de resterande vimplarna. Ska bara låta limmet torka under natten så ska jag klippa till dem. Men sätta fast dem i snöre och bestämma avståndet mellan varje gör jag nog inte fören kvällen innan, då jag vet exakt hur det ser ut i lokalen.

Det börjar närma sig...


Uppklädda på nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar