söndag 24 juli 2011

Det närmar sig visst...

Inatt har jag drömt mardrömmar om bröllopet. Det borde innebära att kroppen äntligen inser att det är rätt nära.

Jag drömde att mamma hade ordnat så att i princip alla gäster mötte upp oss dagen innan, vid lokalen för att fixa iordning. Men det var inte bara inbjudna gäster, även min farbrors fru och mina kusiner var där och de hade tagit med sig min farmor. Vilket var ännu konstigare eftersom min farmor alltid har struntat i mig och vi har aldrig haft någon kontakt.

Jag hade på mig en jättefin långklänning i typ sidenmaterial, var jätteglad och bara njöt. Mamma hade ordnat smörgåstårta och jag försökte kommunicera med de som hyrt lokalen innan oss för att se när de skulle bli klara. De var fortfarande där och städade och tyckte att jag störde.

Sen helt plötsligt fick jag en känsla av att något var fel och då var det visst inte alls kvällen innan utan HELGEN innan.
Vilket innebär att min ena tärna som på riktigt är bortrest inte ens var hemma. Och hon har en väldigt betydande del i vårt bröllop (ska göra min uppsättning och sminket) så allt var katastrof.

Sen var jag på stan helt plöstligt och hamnade i säng med Justin Timberlake medan Robert hamnade i säng med Mila Kunis.

Sjukt... Det var ännu fler detaljer och jag vet att jag missar ngt, men så är ju drömmar. Man glömmer bort dem fort. Kroppens egna sätt att ordna till det så man inte blir galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar