lördag 23 juli 2011

Brudbuketten

Igår var vi på Blomstertorget i Linköping och beställde min brudbukett.

Min tanke har från början varit att den ska se enkel ut, inte alls perfekt. Detta vill jag inte ha:





Den här buketten har jag haft som favorit hela tiden, men eftersom min klänning är rätt cerise i mittenpartiet och överdelen så behöver jag ha en ljus bukett.


Lite mer som det här, är det jag tänkt mig.



Så här såg det ut när Blomstertorget gjorde sitt förslag efter mina önskemål. Blir nog bra det här! Min första tanke var ju att bara köpa blommor och sätta ihop den själv, men det här blir bättre.

1 kommentar:

  1. Den kommer nog bli super fin ska du se... Jag har kollat in en florist här i vikingstad. Har aldrig tänkt på blomstertorget.. är dom dyra?
    Kram Cissi

    SvaraRadera