lördag 28 maj 2011

Hanky Panky

I ett tidigare inlägg skrev jag om Hanky Panky. Och idag kom jag på att jag kanske ska investera i några nya par, lagom till sommaren, bröllopet och smekmånaden. Jag har både "äkta" Hanky Panky och kopior. Nu senast köpte jag kopior på Primark i London, men de är ju inte alls lika bra, precis som förväntat.

Så nyss sökte jag på "hanky panky billigt" och hittade detta inlägg på Katrin Zytomierskas blogg. Observera att hennes könshår är fejk innan ni hetsar upp er för ingenting.
Hon länkar till Uppercut som säljer dem för endast 199:-/st. Sist jag handlade Hanky Panky låg dem på ca 250:-/st.

1 kommentar:

  1. Vet att dem har riktigt bra kopia på cubus, håller väldigt bra i tvätten också. Absolut en mer prisvärd variant. Tror 3 st kostar 100 kr

    SvaraRadera