onsdag 25 maj 2011

Knyta ihop vigseln

Igår kväll satt jag och mailade lite till olika personer som ska bidra till vår vigsel.
Sedan tidigare när vi hade samtal med prästen bestämde vi oss för vilka delar som känns mest som "oss". Igår bestämde vi vilka psalmer vi ska ha. Vi har velat mellan 3-4st men nu har vi valt ut två stycken.

Jag har även mailat solisten som är fru till en av mina arbetskamrater. Vi har nu två sånger som vi velar mellan. Jag skriver "vi" men jag måste erkänna att R inte är så intresserad. Jag frågar när det är ett slutgiltigt beslut och då säger han oftast "bestäm du" samtidigt som när det gäller vissa beslut är han stenhård och bara SKA ha sin vilja igenom. Så det blir nog bra det här. :-)
Han utmaning nu är att ordna en av hans favorit 90-talslåtar till utgångsmarsch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar