onsdag 25 maj 2011

Kroppsbehandling

Sedan lång tid tillbaka har jag fått presentkort på Nettan's i Linköping på sammanlagt 800kr. Jag har sparat dem till bröllopet och frågan är ju nu, vad ska jag använda dem till?

Jag har inte kunnat bestämma mig än, men de behandlingar jag velar mellan är:

Topp till tå
Totalt välbefinnande för kropp och ansikte
En lugn massage på hela kroppen, dränerande och slankande crème på lår och stuss, cirkulationsökande och svalkande gel på vader och underben, inbäddning i värmefilt.
Rengöring av ansiktet, peeling, aromamassage, ansiktsmask och avslutande behandlande crème.
60 min 695 kr

eller

Sun rise - Brun utan sol-behandling för ansikte och kropp
Kroppspeeling, massage med fuktgivande solbalsam och brun utan sol-produkt. Rengöring av ansiktet, aromapressur, aromadränage med aromatisk solprodukt samt brun utan sol-produkt. Efter tre timmar har du en underbart vacker solbränna!
Halv kropp 30 min 495 kr
Hel kropp 60 min 695 kr

eller

Vaxning kropp

(klicka på bilden för att se större)

Hmm.....

1 kommentar:

  1. Topp till tå låter väl utmärkt tycker jag. Det tror jag du skulle behöva, njuta lite.

    SvaraRadera