onsdag 6 april 2011

Ingång i kyrkan

Jag har funderat på det här med hur man gör i kyrkan. Jag skulle helst vilja att R inte ser mig fören i kyrkan, tillsammans med alla andra. Han själv säger att han lär börja storböla och bryta ihop i så fall så han vill inte. Jag försöker jobba på det.

I Sverige är det oftast så att brudparet går in tillsammans i kyrkan, medan det i USA är vanligast att bruden går in med sin far och möter upp sin blivande man framme vid altaret.
Jag skulle vilja göra en kombination, och nu av en ren slump upptäckte jag att Kronprinsessan visst gjorde så som jag skulle vilja göra! Fast hon går till en början in med sin far, det vill inte jag. Jag vill gå in själv och så möts vi upp på mitten och går sista biten tillsammans. Check it out:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar