torsdag 7 april 2011

I've got mail.

Ikväll när vi kom hem låg det ett paket i brevlådan. Hmm, konstigt för jag har ju inte beställt något nu? "Ceremoni" stod som avsändare. Vad är det här, sa vi till varandra.

Jag öppnade och såg att det låg bl.a. rosa ballonger och rosa dekorationsdiamanter i paketet. I paketet låg också ett brev:

"Hej Frida!

Vi på Ceremoni.se har uppmärksammat din bröllopsblogg på www.minbrollopsblogg.se.
Vi vet att bröllop kräver mycket tid, pengar och inspiration. Därför tänkte vi dela med oss av lite smått och gott från vårt sortiment av bröllopsdekorationer.

Vi önskar er all lycka i världen.

Med vänliga hälsningar
Ett handskrivet namn

Ceremoni.se
info@ceremoni.se"





Jag och R tackar och bockar! Grejerna kommer att komma väl till pass. :-)

3 kommentarer:

  1. Va roligt, speciellt när de kommer till användning och att man är helt oförberedd på det ;) Trevlig helg!! :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Billiga priser var det ju också. Du gillar väl detta förstår jag. När det gäller färgen gillar jag både ballonger och glitter!

    SvaraRadera
  3. Så himla kul med överraskningar sådär :)

    SvaraRadera